مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نزدیک به یک میلیارد ریال کالای قاچاق در ری کشف شد

احمدجعفری نسب  اظهار داشت: این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک ، تعزیرات حکومتی واتاق اصناف کشف شده است.
وی افزود: ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، حین بازرسی به یک فرد در فرودگاه امام خمینی (ره) مشکوک شدند و تعداد ۱۵ نیم سکه وتمام سکه به ارزش ۴۷۲ میلیون ریال قاچاق ازاین فرد کشف و ضبط کردند.
جعفری نسب ادامه داد: همچنین ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، حین بازرسی به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شدند و تعداد۲۳ طاقه پارچه خارجی به ارزش ۵۲۲ میلیون ریال از یک خودرو سواری پژو در محدوده شهرری کشف وضبط کردند.
این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و ۹۹۴میلیون ریال جریمه برای این ۲ پرونده در نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.
جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.
این مسئول اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.