مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

صحبت های فرماندار ری دررابطه با افتتاح پروژه های دهه فجر

0 154

وی با بیان اینکه طرح نیروگاه خورشیدی حسن آباد نيز هفته گذشته به صورت ویدئو کنفرانس توسط ریيس جمهور با اعتبار 127 میلیارد تومان به بهره برداری رسید،گفت: همزمان با بهره برداری از این طرح‌ها برای یک هزار و ۱۱۵ نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

توکلی بهره برداري از طرح ساماندهی آب های سطحی با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال را از جمله مهمترين طرحها دانست واظهار داشت :اين طرح که اعتبار آن 50 درصد از منابع بخش خصوصی و ۵۰ درصد توسط دستگاه‌های دولتی تامین شده ، موجب رونق کشاورزی و حفظ محیط زیست شهرستان است.

وي گفت : دو طرح درمانگاه فشافویه و شعبه تامین اجتماعی بخش حسن آباد نیز در حوزه درمان با سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان ري با اشاره به اينکه امسال در ایام الله دهه مبارک فجر پنج طرح آموزشي شامل چهار باب مدرسه با مشارکت خیران و بخش دولتی در بخش کهریزک و یک مجتمع رفاهی با مشارکت خیران و بخش دولتی نیز در باقرشهر به بهره برداری خواهد رسید افزود : در این ایام کلنگ احداث ۱۱ طرح عمرانی نیز در سطح شهرستان ری به زمین زده خواهد شد.

توکلی تصریح کرد: هزینه بهره برداری از این طرح ها توسط بخش های خصوصی، دولتی، نهادهای عمومی غیر دولتی، شهرداری ها و دهیاری ها تامین شده است.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.