مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل در شهرری

سرهنگ کارآگاه “کرم یوسفوند” گفت: دهم دی ماه امسال عوامل کلانتری ۱۳۱ شهرری با تماس تلفنی یکی از شهروندان، فردی را به نام “رحیم” در محدوده خیابان دیلمان جنوبی که قصد ورود به پارکینگ منزلی را داشت، دستگیر کردند، این فرد مدعی بوده برای خوردن آب قصد داشته وارد پارکینگ شود که توسط اهالی محل مشاهده و اشتباهی او را گرفته اند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: متهم که در بازجوئی اولیه همان اظهارات قبلی خود را تکرار می‌کرده در نهایت در تحقیقات پلیسی، لب به اعتراف گشوده به ۲۰ فقره سرقت منزل در محدوده شهر ری در محله‌های دیلمان، دولت آباد، ۲۴ متری و سلمان فارسی اعتراف کرد و اظهار داشت در برخی از سرقت‌ها فردی به نام “حسام” ساکن اسلامشهر با وی همکاری داشته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستور بازرسی از مخفیگاه متهم از مرجع قصائی اخذ شد، عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی اموال سرقتی از قبیل: تلویزیون، لپ تاپ، فرش، لوازم منزل، طلاجات و وجوهات نقدی و… به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال کشف و اموال سرقتی به پایگاه نهم انتقال یافت.

وی تصریح کرد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، کارآگاهان شناسایی مخفیگاه “حسام” را در دستور کار قرار دادند و در تحقیقات پلیسی بدست آوردند حسام با اجاره کردن منازل مختلف در شهرستان اسلامشهر مدت کوتاهی در این منازل اجاره‌ای سکونت می‌کند و سپس بدون اطلاع به صاحبان ملک و بدون تسویه با صاحبخانه، محل‌ها را ترک و متواری می‌شود.

یوسفوند افزود: در ادامه روند رسیدگی به پرونده مشخص شد حسام به اتهام کلاهبرداری توسط عوامل کلانتری ۱۸ اسلامشهر دستگیر و اکنون تحت نظر است که با هماهنگی‌های قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی تحویل گرفته شد و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی افزود: مخفیگاه حسام نیز در اسلامشهر با خذ نیابت قضائی بررسی که در بازرسی از مخفیگاه وی علاوه بر کشف تعدادی اموال سرقتی یک دستگاه خودروی سرقتی ۲۰۷ نیز کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان در خصوص سرقت خودور اظهار داشتند، در یکی از سرقت‌ها علاوه بر سرقت اموال و طلاجات مال باخته به ارزش ۴ میلیارد ریال، خودروی ۲۰۷ وی را سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت در پایان ابراز داشت: تمامی مال باختگان شناسایی و با دستور قضائی اموال کشف شده به مالکان اصلی آن‌ها تحویل شده است و هر دو متهم با تکمیل پرونده روانه زندان شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. قفل ضد دیلم می گوید

    قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پنجره ها و بالکن نصب کنند که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچ روشی نتونن وارد بشن