مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گلبانگ انقلاب در مدارس ری طنین انداز شد

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷، ساعت ۹:۳۳ صبح امروز زنگ انقلاب در مدارس شهرستان ری به صدا درآمد.

زنگ انقلاب در شهرری به‌صورت نمادین در دبیرستان پسرانه شاهد علامه طباطبایی با حضور حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، علی یزدان پناه مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ شهرری و جمعی از مسؤولان نواخته شد.

همزمان با آیین نواختن زنگ انقلاب، دانش آموزان ری با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و با فریاد «الله اکبر، خمینی رهبر» و «مرگ بر آمریکا» بر ادامه راه نورانی انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و ستم تأکید کرده و یاد امام و شهدا را زنده نگه داشتند.

دانش آموزان ری در این آیین باشکوه یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام و سرباز دیرین حضرت امام خمینی (ره) شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی داشته و تأکید کردند که همچنان یاد شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها در اذهان مردم انقلابی زنده است و دانش آموزان و آینده‌سازان این کشور ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

فرماندار ری در بخشی از این مراسم با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: مشارکت دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار بود و امروز نیز امیدواریم با تلاش‌های دانش آموزان بتوانیم در گام دوم انقلاب در مسیر رشد و توسعه کشور حرکت کنیم.

وی با تأکید بر وحدت و همدلی افزود: امروز باید سعی کنیم با انسجام و وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و ریل کشور را به سمت مسیر پیشرفت و توسعه پیش ببریم.

فرماندار ری نام و یاد شهید «وحید زمانی نیا» را گرامی داشت و گفت: نوجوانان میدان‌دار اصلی انقلاب هستند و باید از شهدایی مثل شهید زمانی نیا که فرزند ری است و در همین مدارس پرورش‌یافته، الگوپذیری کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: سوادآموزی باید در تمامی حوزه‌ها باشد و مشارکت، تحلیل و چگونگی مصرف انرژی بهترین سواد است که باید به‌عنوان یک کار جمعی در مدارس افزایش پیدا کند.

در پایان این مراسم مسئولان از فرزندان و خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل به عمل آوردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.