مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

وضعیت دختربچه پاکستانی در حال بهبودی است

علی نعمتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت جسمانی دختربچه ۷ ساله‌ای که هفته گذشته توسط سگ‌های ولگرد دریده و مصدوم شده بود، پس از عمل جراحی در بیمارستان امام خمینی (ره) رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه این دختربچه از اتباع پاکستانی بود، گفت: پس از وقوع حادثه، این کودک توسط مردم به بیمارستان منتقل‌شده و سپس در پی تماس‌های مردمی با اورژانس اجتماعی، بهزیستی وارد عمل شده و به دیدار کودک در بیمارستان رفت.

رئیس بهزیستی شهرستان ری ادامه داد: پس از پیگیری‌ها، خانواده کودک را که محل سکونت آن‌ها در روستای عظیم‌آباد شهرستان ری است شناسایی کردیم و این خانواده را تحت حمایت بهزیستی قراردادیم.

نعمتی با بیان اینکه در آن محل سگ‌های ولگرد زیادی وجود دارد، تصریح کرد: حدود دو ماه پیش نیز یکی دیگر از فرزندان این خانواده موردحمله سگ قرارگرفته بود که با تلاش‌های مادر، از دست سگ رهاشده و نجات پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور حکم قضایی مادر و کودک دیگر هم‌اکنون در خانه امن بهزیستی اسکان‌یافته‌اند و دختربچه ۷ ساله نیز پس از اتمام مراحل درمانی به خانه امن بهزیستی منتقل می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه