مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما راگا

امیرحسین قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در تهران، فیلم‌های این جشنواره در سایر مناطق این استان هم اکران می‌شود، اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر و جشن‌های پیروزی شکوهمند انقلاب شاخص‌ترین برنامه فرهنگی و هنری این ایام، اکران فیلم‌های جشنواره فجر است.
وی افزود: فیلم های سه کام حبس، پدران، بی صداحلزون، لباس شخصی، دوزیست، روزبلوا، آن شب، پوست، آبادان یازده ۶۰، شنای پروانه ، خروج، خون شد، «من میترسم، قصیده گاوسفید، عامه پسند، سینما شهرقصه، تومان و خوب بد جلف ۲ از روز ۱۲ بهمن تا ۱۸بهمن اکران می شود.
قاسمی ادامه داد: فیلم های مغز استخوان، تعارض، روزصفر، خورشید، آتابای، ابربارانش گرفته، کشتارگاه، درخت گردو، دشمنان، مردن در آب مطهر، جایی برای فرشته ها نیست، امتحان، بانو و برف های سپید سرگردان با موضوع اجتماعی، کمدی و درام از روز ۱۳ تا ۲۲ بهمن ماه در پردیس سینمایی شهرری اکران می شود.
رییس سینما راگا شهرری اضافه کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فجر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری حوزه هنری در محل پردیس سینمایی راگا شهرری انجام می‌شود.
قاسمی تاکید کرد: با توجه به امکانات و استانداردهای صوت و تصویر ویژه اکران فیلم، مناسبت‌ترین محل برای نمایش فیلم‌های این دوره، پردیس سینما راگا شهرری است در همین رابطه هماهنگی‌های لازم با حوزه هنری انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی ضمن دعوت از مردم برای دیدن فیلم‌های این دوره جشنواره فجر افزود: هر روز اکران فیلم‌های مقطع سنی بزرگسالان در سه سانس از ساعت ۱۷ بعد ازظهر شروع و آخرین سانس ساعت ۲۲ شب است.
قاسمی با اشاره به اینکه قیمت بلیط جشنواره درخرید اینترنتی ۱۰هزاروحضوری۱۲ هزار تومان است، گفت:علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این جشنواره می‌توانند به صورت اینترنتی به سامانه فروش آنلاین بلیت به نشانی fajrticket.ir ویا به صورت حضوری از سینما راگا ری اقدام به خرید بلیت خود کنند.
پردیس سینمایی راگا به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی جنوب پایتخت با سه سالن سینمایی در شهرری فعال است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.