مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پروژه سه راهی باقرشهر در 10 روز آینده باید تعیین تکلیف شود

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری؛حسین توکلی کجانی عصر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک اظهار داشت: پروژه تقاطع پل غیر همسطح سه راه باقرشهر بیش از ۷ سال است که بلاتکلیف است که نشان دهنده عدم قرار گرفتن این پروژه در اولویت‌های شهرداری تهران است در صورتیکه این پروژه جزو تعهدات این شهرداری است.

توکلی کجانی گفت: روزهای پایان هفته به دلیل حضور مردم در بهشت زهرا (س) این تقاطع با ترافیک شدید مواجه می‌شود که تبعات آن به مردم باقرشهر و کهریزک تحمیل می‌شود.

وی بیان داشت: مردم بخش کهریزک از بلاتکلیفی این پروژه و ترافیک آن ناراضی هستند و مسئولیت این نارضایتی و هرگونه حادثه‌ای در سه راه باقرشهر بر عهده متولیان این پروژه است.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه موضوع پروژه تقاطع پل غیر همسطح سه راه باقرشهر بایستی ظرف هفته آینده توسط پلیس راهور و شهرداری منطقه ۱۹ اعلام نظر شود افزود: اگر این پروژه ظرف ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف نشود مراتب به استاندار محترم تهران اعلام خواهد شد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه