مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از یکهزار دانش‌آموز در هنرستانهای غیردولتی استان تهران تحصیل کردند

اکبر قنبری در نشست شورای موسسان مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش غیردولتی شهرستان‌های استان تهران که در آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد، اظهار داشت: ۷۶۸ دانش آموز در ۱۵ هنرستان فنی و حرفه‌ای غیر دولتی در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه توسعه متوازن و جلب مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های فنی و حرفه ای ضروری است، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فنی و حرفه ای نیازمند حمایت مسئولین و دستگاه‌های مختلف بوده تا بتوان بستر مناسبی را در این بخش فراهم کرد.

رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران حذف ضوابط دست و پاگیر و غیر ضروری را امری مهم و مورد توجه عنوان کرد و گفت: تفویض اختیار به مناطق بر اساس قوانین در راستای تسهیل در تاسیس، توسعه و نگهداشت واحدهای آموزشی غیر دولتی ضروری است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت آموزش در مراکز فنی و حرفه‌ای، خاطر نشان کرد: مهارت آموزی در تعلیم و تربیت نوین امری ضروری و مورد توجه به شمار می‌رود.

قنبری یادآور شد: جلب مشارکت‌های مردمی باید با حمایت‌های لازم و ایجاد انگیزه انجام گیرد چرا که سرمایه گذاری در این بخش موجب تحقق و دستیابی به اهداف توسعه در دستگاه تعلیم و تربیت می‌شود.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری(ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و ۲) است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه