مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از 37 میلیارد ریال وام به طرح های روستایی ری پرداخت شده است

حمیدرضا داداشی روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار داشت: بانک‌های عامل بیشترین تسهیلات را به طرح‌های احداث و توسعه گلخانه و دامداری پرداخت کرده‌اند که بر اساس آن ۹۲۴ اشتغال مستقیم و یکهزار و ۷۱۱ اشتغال غیر مستقیم در مناطق روستایی شهرستان ری ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و کارآفرینی امید، عامل پرداخت تسهیلات روستایی، عشایری در شهرستان ری هستند.

داداشی با اشاره به اینکه سامانه کارا در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در مناطق روستایی و عشایری راه اندازی شده است، افزود: کشاورزان و افراد کوچ نشین با ثبت نام در این سامانه می توانند طرح‌های اقتصادی خود را ثبت نمایند تا در صورت تایید مراجع قانونی به بانک‌های عامل معرفی شوند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری در ادامه از پرداخت تسهیلات به ۲ طرح اشتغال فراگیر در بخش‌های صنعتی این شهرستان اشاره کرد و افزود: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون به طرح‌های اشتغال پایدار پرداخت شده است.

داداشی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال پایدار شهرستان ری در حوزه پوشاک و دامداری بوده است، ابراز کرد: ۹۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم صاحب شغل پایدار شده‌اند.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه