مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باید فضای مناسب‌تری برای متقاضیان فرصت مطالعاتی ایجاد شود

سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، با اشاره به بخشنامه مأموریت مطالعاتی در دانشگاه‌ها، مراکز علمی، جامعه و صنعت اظهار کرد: تاکنون سه نفر از این واحد دانشگاهی به فرصت مطالعاتی خارج از کشور رفته‌اند.

وی افزود: باید تدابیری برای مباحث مالی فرصت مطالعاتی اندیشیده شود. با توجه به ما به تفاوت ارز، زندگی در خارج از کشور با هزینه سرسام‌آور همراه است. از همین رو افراد کمتری نسبت به فرصت مطالعاتی خارج از کشور تمایل دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری عنوان کرد: باید فضای مناسب‌تری برای متقاضیان فرصت مطالعاتی ایجاد شود. باید تعداد اساتیدی که از فرصت مطالعاتی استفاده می‌کنند افزایش پیدا کند.

قاضی مغربی با بیان اینکه با کشورهای اروپایی ازجمله آلمان، انگلیس و ایرلند در ارتباط هستیم، ادامه داد: افزایش این کشورها برای اعزام اساتید به فرصت مطالعاتی را در دستور کارداریم؛ البته با کشور آلمان به علت قراردادی که با دانشگاه این کشور داریم به‌طور ویژه ادامه خواهیم داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با اشاره به بخشنامه مأموریت مطالعاتی در دانشگاه‌ها، مراکز علمی، جامعه و صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مأموریت مطالعاتی در این دانشگاه هدفمند و در راستای نظام موضوعات دانشگاه باهدف رفع مشکلات دانشگاه، جامعه و صنعت است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.