مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

روستاهای بالای 20 نفر ری گاز دار شدند

علی قاجار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه گاز رسانی به روستاها از اهداف مورد توجه شرکت گاز به شمار می‌رود، اظهار داشت: ۶۰ روستای شهرستان ری از نعمت گاز بهره‌مند شده و معضلی در این بخش‌ها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: پنج روستای فاقد گاز درشهرستان ری کمتر از ۲۰ خانوار هستند اما اقدامات لازم در راستای گازرسانی به این مناطق در حال انجام بوده و مکاتبات اداری انجام گرفته است.

رییس منطقه ۱۱ شرکت گاز استان تهران خاطر نشان کرد: ادارات بیشترین میزان مصرف گاز را دارند و باید شرایط را حفظ کرده و میزان مصرف را کاهش دهند.

وی ادامه داد: میزان درجه گرمای ادارات باید ۲۰ تا ۲۲ درجه بیشتر نباشد و در پایان ساعت اداری، وسایل گرمایشی و میزان مصرف کنترل شود.

قاجار گفت: خاورشهر، باقر شهر، کهریزک، قیامدشت، حسن آباد فشافویه و بخش قلعه نو از مشترکین اداره گاز استان تهران هستند که به آنها خدمات رسانی می شود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در پنج بخش مرکزی، کهریزک، حسن آباد فشافویه، خاوران و قله نو در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل وجود صنایع مختلف و شهرک‌های صنعتی متنوع یکی از مراکز تولیدی استان تهران محسوب می شود.

منطقه ۱۱ شرکت گاز دارای ۲۷۵ هزار مشترک گاز است که از این میان ۷۸۰ مورد صنایع پر مصرف هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.