مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برنامه های ورزشی دهه فجر شهرستان ری اعلام شد

مهدی صداقت اظهار داشت: از این تعداد ۵۰ برنامه ورزشی، ۱۰ برنامه عمرانی و فرهنگی در حوزه ورزش وجوانان همزمان با دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در دهه فجر از چهارخانه تخصصی ورزشی بهره برداری می شود، خاطرنشان کرد: خانه ورزش ژیمناستیک، خانه جودو، خانه بوکس و تکواندوبا اعتبار هفت میلیارد ریال از مهمترین این طرح ها است.
صداقت با اشاره به اعزام ورزشکاران شهرستان ری به ۲۰ دوره مسابقات ورزشی در دهه فجر، اعلام کرد:همچنین این شهرستان ۳۰ دوره مسابقات ورزشی مختلف در سطح شهرستان، استانی وکشوری برگزار می شود.
این مسئول بر لزوم هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های دهه فجر در حوزه ورزش و جوانان، تاکید کرد: این برنامه ها باید توسط هیات های ورزشی و واحد امور جوانان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان با عنوان گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به نحو مطلوب برگزار شود.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام به ویژه در حوزه ورزش و جوانان در این شهرستان باید از سوی هیات های ورزشی به مردم اطلاع رسانی شود.
صداقت همچنین خواستار برنامه ریزی های دقیق و مناسب، ارایه راهکارهای لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر، بررسی دقیق مسایل و رفع مشکلات موجود در اجرای برنامه های دهه فجر شد.
وی یادآور شد: هیات های ورزشی شهرستان باید هر چه سریعتر برنامه های فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده را به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ارایه دهند.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است. این شهرستان ۶۰ هیات ورزشی دارد و ورزشکاران آنها پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده‌اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.