مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آموزش و پرورش پویا نیازمند مشارکت همه جانبه مردم و مسئولین است

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: باید مسیرهای منجر به نارضایتی مردم را اصلاح کرد و با ایجاد تحول و ارائه راهکارها جدید پنجره‌های تازه ای را در توسعه دستگاه تعلیم و تربیت کشور گشود.

یوسف بهارلو روز دوشنبه در نشست کارگروه پشتیبانی شورای آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تبریک رتبه نخست شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سطح کشور  اظهار داشت: آموزش و پرورش پایه و نهاد توسعه کشور است و باید نسبت به حل مسائل و مشکلات آن تلاش کرد.

وی بخشی نگری را از مشکلات عمده در حل مسائل کشور برشمرد و افزود: آموزش و پرورش پویا نیازمند مشارکت همه جانبه مردم و مسئولین است و در این مسیر باید تلاش ها از شتاب بیشتری برخودار شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه توسعه مشارکتهای همه جانبه از مهمترین سیاست های آموزش و پرورش است، عنوان کرد: مشارکت و همکاری دستگاهها با آموزش و پرورش موجب منتفع شدن همه ارکان کشور است.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یکی از مهمترین موانع درونی در جلب مشارکت در آ موزش و پرورش را نداشتن مهارت در برقراری ارتباط دانست و خاطر نشان کرد: برداشت مدیران از مفهوم مشارکت با یکدیگر متفاوت است و ما در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تلاش کرده ایم تا مشارکت سایر دستگاهها اگاهانه داوطلبانه و بر اساس اعتماد متقابل صورت گیرد.
وی با بیان اینکه نظام آموزشی از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است،  گفت: اخذ نظرات آموزش و پرورش  در تدوین طرحهای توسعه شهری از توفیقات این کمیته است.
گفتنی است، بررسی فرایند اجرای شیوه نامه ماده ۱۶،  انتخاب شهرداری های برتر در سطح استان و استفاده از ظرفیت عظیم خیرین مدرسه ساز در راستای اهداف شورای آموزش و پرورش از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری(ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان(یک و۲) است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه