مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری قیامدشت ودانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت، قاسم فرج پور، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در این مراسم، هدف از امضای این تفاهم نامه را رسیدن به الگوی علمی و اسلامی در توسعه کشور دانست و گفت: این واحد دانشگاهی به عنوان قطب مدیریت بحران و بلایای طبیعی در بین ۴۰۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور شناخته و تعیین شده است.

سید تقی موسوی، رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت نیز با استقبال از امضای این توافقنامه بر تعامل بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی با حوزه مدیریت شهری قیامدشت تاکید کرد.

حسین ترکاشوند، شهردار قیامدشت نیز در این جلسه گفت : در این تفاهنامه که با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت به مرحله اجراء درمی آید، از تخصص و توانمندی کارشناسان حوزه مدیریت شهری و اساتید دانشگاه در جهت توسعه علمی شهر و رفع نیازهای شهروندان براساس یافته های علمی و پژوهشی روز استفاده می شود.

ترکاشوند ادامه داد: از ابتدای شروع سال تحصیلی جاری و انتخاب دکتر فرج پور به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و رویکرد وی به استفاده از ظرفیت های حوزه شهری و تعامل با شهروندان قیامدشت، فعالیت های خوبی در حوزه ارتباطی بین شهرداری و این واحد دانشگاهی رقم خورده است.

از پایان نامه های حوزه شهری حمایت می شود

به گفته شهردار قیامدشت، تهیه پیوست و ارزیابی اثرات پروژه ها، ایجاد فرصت های مطالعاتی برای اساتید و دانشجویان و حمایت از پایان نامه های مقطع دکترا و کارشناسی ارشد مرتبط با موضوعات حوزه شهری از جمله مفاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت است.

این تفاهم نامه صبح ( شنبه )با حضور مدیران شهرداری قیامدشت و گروههای علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به امضای رییس دانشگاه آزاد اسلامی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت رسید.

همچنین مقرر شد در سالروز امضای این تفاهم نامه در سال آینده، دستاوردهای اجرایی و پژوهشی آن بررسی و اعلام گردد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.