مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعتماد مخاطبان را با شفافیت و صداقت در اخبار جذب کنیم

امین بابایی روز دوشنبه در جلسه نشست روابط عمومی ادارات ورزش وجوانان استان تهران که در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت روابط عمومی در دوران کنونی بسیار پررنگ تر و با اهمیت تر از گذشته است.
وی خاطر نشان کرد: بکارگیری تکلنولوژی های نوین ارتباطی و آگاه بخشی در فضای مجازی و رسانه باعث ایجاد تغییر سلایق گوناگون در جامعه شده است.
بابایی ادامه داد: روابط عمومی ها با خط مشی گذشته در دوران کنونی قادر به پاسخگویی سلایق مخلف جامعه نیستند، باید به روز رسانی شوندکه این امر از طریق برگزاری دوره های آموزشی امکان پذیر است.
مدیرکل‌ روابط‌عمومی و امور بین‌ الملل استانداری تهران با اشاره به اینکه مدیران دستگاه ها باید از اهمیت جایگاه روابط عمومی در نهاد ها آگاه باشند، اضافه کرد: مدیران باید با به روز رسانی روابط عمومی ها و تکنولوژی های نوین ارتباطی و به کارگیری افراد متخصص بتوانند تغییر ساختاری را در روابط عمومی ها ایجاد کنند.
بابایی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها سربازان حوزه اطلاع رسانی هستند، گفت: هم اکنون در فضای جنگ نرم رسانه ای باید جایگاه روابط عمومی واطلاع رسانی ها به روز شود.
وی رسانه ها و روابط عمومی را دو بخش جدایی ناپذیر از یکدیگر خواند و تصریح کرد: روابط عمومی ها از طریق رسانه اهداف خود را دنبال می کنند.
بابایی درپایان درباره اتفاقات اخیر صداقت در رسانه وروابط عمومی ها گفت: این فضا اگر چه یک آزمون خطا بود و خطای آن به مراتب بیشتر بود باید در این فضا که اعتماد سرمایه اصلی مردم است را به دست بیاوریم.
نشست مشترک روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان تهران با محوریت نقش روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، امین بابایی مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، شریفی مسئول امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و جمعی مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان تهران در محل فرمانداری ری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه