مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دشمن از اعتراض‌های مردمی سوءاستفاده می کند

حسن خلیل آبادی روز دوشنبه در چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: هیچ کشوری در جهان به دنبال منافع ملت دیگر تلاش نمی کند از همین رو مردم و مسئولان باید در نوع اعتراض ها و نحوه مدیریت هیجانات مردم نهایت تدبیر را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در هر شهری مکان مناسبی برای بیان اعتراض های مردم تدارک ببینند، خاطرنشان کرد: اعتراضات به حق مردم باید توسط جریان داخلی و مکان مناسب انجام شود تا رسانه‌ها و عناصر ضد انقلاب و بیگانه نتوانند از آن سوء استفاده نمایند.

خلیل آبادی اضافه کرد: مسئولان باید در موضوع نحوه اطلاع رسانی و ساقط شدن هواپیمای اوکراینی و کشته شدگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان به صورت مستمر از مردم و داغدارن عذر خواهی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش و شمیرانات افزود: عذر خواهی، قبول قصور در انجام ماموریت و همدری کردن با مردم راه حل اصلی عبور از این بحران است، نباید به مردم معترض تهمت و انگ زده شود.

خلیل آبادی یادآور شد: نحوه برخورد با مردم معترض باید به گونه‌ای باشد که باعث جذب حداکثر شود و این همان سیره حضرت محمد(ص) در حکومت داری است.

وی در ادامه به سالگرد ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: جای ایشان به عنوان نقطه آرامش دهند جامعه و کمک مدیران اجرایی کشور هم اکنون خالی است.

۱۲۲ مصوبه در سال ۹۷ توسط شورای شهرستان ری تصویب شده است

حسن خلیل آبادی در ادامه به یکی از دستورات جلسه شورای چهل و هفتم شهرستان ری مبنی بررسی فعالیت شورای این شهرستان طی ۲ سال گذشته و چشم انداز برنامه‌های آتی اشاره کرد و افزود: ۱۲۲ مصوبه طی سال جاری توسط شورای اسلامی شهرستان ری تصویب شده که ۷۵ درصد آنها تحقق یافته است.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهرستان ری طی سال جاری ۴۵۰ ملاقات با مردم داشته‌اند و ۱۵ تذکر را نیز به مسئولان مختلف ارگان‌های دولتی این شهرستان داده‌اند، همچنین ۲ همایش و دوره‌های آموزشی مختلفی نیز برای اعضای شوراهای شهر و روستان برگزار کرده‌اند.

چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با دستور “بررسی فعالیت شورای این شهرستان طی ۲ سال گذشته و چشم انداز برنامه‌های آتی” و ارزیابی دوره‌های آموزشی اعضا شوراهای اسلامی شهرستان ری امروز دوشنبه با حضور حسن خلیل آبادی و حجت نظری از نمایندگان شورای اسلامی تهران، ری و تجریش و اعضای شورای اسلامی شهرها مختلف ری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر و پنج بخش مرکزی، کهریزک، خاوران، قلعه نو و حسن آباد فشافویه در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه