مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کمک حامیان ایتام در ری افزایش یافت

ابراهیم ذوالفقاریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: امسال کمک حامیان به ایتام و محسنین شهرری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است در حالیکه این رقم سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بود.

وی با بیان اینکه کمک به حامیان و تحت پوشش قرار دادن نیازمندان از اهداف مورد توجه این نهاد است، تصریح کرد: در حال حاضر هزار و ۲۴ فرزند تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری مشغول تحصیل هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ری با بیان اینکه طرح‌های “اکرام ایتام” و “محسنین” از طرح‌هایی به شمار می‌رود که کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور استفاده از مشارکت‌های مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می‌کند، خاطر نشان کرد:  ایتام تا سن ۱۸ سالگی و در صورت ادامه تحصیل تا پایان تحصیلات تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: افرادی که توانایی حمایت و کمک به فرزندان کمیته امداد امام خمینی (ره) و محسنین را دارند با شماره تلفن‌های ۵۵۹۷۰۰۹۹ و ۵۵۹۶۱۶۱۷ تماس گرفته و خود را برای حمایت از فرزندان کمیته امداد ری معرفی کنند.

طرح “محسنین” نیز مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر آنان از یکدیگر جدا شده‌اند و تحت سرپرستی مادرشان هستند یا آنکه پدرشان در قید حیات است اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است. هم اکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰ نفر در قالب ۲۹ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.