مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
امام جمعه شهرری

شهادت سردار سلیمانی به انقلاب حیات مجدد داد

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) افزود: بسیاری از معاندان نظام اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور به دنبال القای این مطلب بودند که مردم از نظام اسلامی ایران روی برگردانده‌اند ولی مردم با این حضور حماسی به کل جهانیان ثابت کردند که همچنان پای آرمان‌های انقلاب هستند.

وی ادامه داد: مردم نه تنها به آرمانها و ارزش‌های انقلاب وفادارند بلکه هنوز هم مانند چهار دهه گذشته در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور حضور پررنگ دارند.

شاهچراغی با بیان اینکه خون شهید سپهبد سلیمانی و همراهانش جلوی فتنه بزرگ آمریکایی‌ها در خاورمیانه را گرفت، تصریح کرد: آمریکایی‌ها آمده بودند که خاورمیانه جدیدی را بر اساس منافع خود بنا کنند تا در نتیجه آن کشورهای سوریه، عراق، لبنان و ایران تجزیه و کشورهای جدیدی ایجاد  شود اما با مقاومت مردم منطقه و شهدای محور مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی مواجه شدند.

وی گفت: سردار سلیمانی با خون خود و یارانش توانست نقشه خاورمیانه را بر پایه محور مقاومت بنا کند که طی آن حزب الله در لبنان، حشد الشعبی در عراق و حکومت مرکزی بشار اسد در سوریه جلوی زیاده خواهی آمریکایی‌ها را گرفت.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی و یارانش باعث اتحاد و همدلی مردم عراق نیز شد، افزود: برای اولین بار نمایندگان مجلس عراق مصوبه اخراج آمریکایی‌ها را صادر کردند و در ایران نیز نمایندگان ملت طرح سه فوریتی تروریستی نامیدن پنتاگون را با سه فوریت به تصویب رساندند.

شاهچراغی با بیان اینکه سفارت آمریکایی‌ها در عراق با ۴۰ هکتار وسعت و ۱۵۰ هزار پرسنل نظامی و غیر نظامی بزرگترین سفارت در جهان محسوب می شود، ابراز امیدواری کرد: شهادت سردار سلیمانی و خون شهدای محور مقاومت کاری کند که آنان منطقه را ترک کنند.

وی با تشکر از سپاه پاسداران بخاطر موشک باران پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشور عراق، گفت: انتقام اصلی خون سردار سلیمانی ، تخلیه شدن منطقه خاورمیانه از حضور فسادآور آمریکایی‌ها است و به زودی محقق خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.