مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اقدام سخیف آمریکا مردم ما را متحدتر کرد

انوشیروان محسنی بندپی امروز در آیین تشییع شهیدان وحید زمانی‌نیا و میرزایی در شهرری ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار مقاومت و همرزمانش اظهار داشت: این برای نخستین بار نیست که آمریکا این چنین احمقانه در پی اقدامات کینه‌توزانه علیه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به پیام خون شهدا تصریح کرد: امروز پیام خون شهدا این است که ما بتوانیم خیزش جدیدی را در گام دوم انقلاب در کشور شاهد باشیم که آن نیز تداوم راه مقاومت و تکیه بر ظرفیتی است که در نسل جوانان ما وجود دارد.

استاندار تهران افزود: همان طور که در این چند روز شاهد هستیم جوانان همه به میدان آمده‌اند تا بگویند اگر در زمان جنگ حضور نداشتیم اما اکنون مقتدرانه در راه تحکیم آرمان‌های انقلاب و شهدا ایستاده‌ایم.

محسنی بندپی بیان کرد: اقدام آمریکای سخیف در ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بار دیگر مردم ایران را یکپارچه کرد و به آن‌ها یادآور شد که تا جان در بدن دارند پای آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری از خون شهدا پاسداری خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم همه آمدند تا به دشمن دیرینه خود آمریکای جنایتکار بگویند که هیچ‌‌‌گاه این روش آمریکا جواب نخواهد داد و بالعکس ملت ما مقاوم‌تر و پایدارتر از همیشه راه بالندگی و شکوفایی را طی می‌کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه