مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۰ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران تشکیل شد

احمد جعفری نسب اظهار داشت: ۱۸ هزار و ۵۰۹ پرونده  نیز در بخش قاچاق کالا، ارز، بهداشت و درمان، کالا و خدمات مختومه شده است.

وی تاکید کرد: بیشترین تخلفات صنفی از ابتدای سال ۹۸ به ترتیب مربوط به گرانفروشی با چهارهزار و ۶۲۶ پرونده، عدم درج قیمت با ۳هزار و ۳۸۶ پرونده و کم فروشی با یک هزار و۳۷۰ پرونده بوده است.

جعفری نسب با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و ۷۲۸ اکیپ گشت تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های استان تهران تشکیل شده است، گفت: این گشت‌ها چهار هزار و ۱۸۴ مورد از واحدهای صنفی بازرسی انجام دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با بیان اینکه ۷۷۵ تذکر هم به واحدهای صنفی شهرستان‌های استان داده شده است، افزود: در این بازه زمانی اعلام شده میزان ۴۹۲ میلیارد ریال جریمه برای واحدهای صنفی در نظرگرفته شده و ۲۴۶ میلیارد ریال وصول شده پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران استان بوده است.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

 وی اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

جعفری نسب اضافه کرد: شهروندان با مشاهده هر گونه تخلفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت و کم فروشی می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵موضوع را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.

 شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه