مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: همدلی و انسجام، روند انتخابات را تسهیل می کند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نخستین نشست مشترک اعضای هیات های اجرائی و نظارت انتخابات اظهار داشت: کشور ما درحال حاضر در شرایط حساسی قراردارد و با توجه رشد و شرایط اقتصادی نسبت به سال های گذشته باید تلاش بیشتری صورت گرفته تا درصد افزایش مشارکت در انتخابات افزایش یابد.
فرماندار ری در ادامه با بیان اینکه نگاه وزارت کشور در این دوره از انتخابات به گونه ای است که شرایط مشارکت حداکثری ایجاد شود، گفت:در دوره های مختلف سطح مشارکت مردم در انتخابات نوسان داشته اما در سال جاری باید شرایطی ایجاد شود که مشارکت افزایش یابد.
فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه اولویت اصلی ما افزایش مشارکت است ، بیان کرد: در شهرستان ری هیات اجرایی به شکل خوبی انتخاب شده و البته روند اجرا با نگاه وحدت و همدلی پیگیری شده است.
وی تاکید کرد: امروز مطالبه جدی مردم این است که مسئولین در پی ایجاد وحدت در جامعه باشند و در این راستا مبنای کار باید بر اساس رعایت حق الناس باشد و بر همین اساس قدم بر داریم.
معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه باید در پی ایجاد نشاط توسط انتخابات باشیم، مطرح کرد: باید شرایطی ایجاد شود که پایبندان به نظام که در انتخابات شرکت میکنند برای کسب آرا معرفی شوند و در نهایت ما از تمامی افکار و عقاید در انتخابات نماینده داشته باشیم.
وی اضافه کرد: انتخابات مورد آسیب شناسی قرار گرفته و نگاه وزارت کشور این است که صندوق ها نیاز به سرکشی ندارند و با استفاده از سامانه جامع امکان رصد صندوق ها به صورت آنلاین وجود دارد.
وی با بیان اینکه اقدامات فعلی نتیجه آسیب شناسی های سال های گذشته است، گفت: آموزش باید برای همه دست اندر کاران باشد و اولویت ما در شهرستان ری آموزش است، لذا اگر در روز انتخابات دقت شود مشکلات بعدی ایجاد نخواهد شد.
توکلی در پایان خاطر نشان کرد: همدلی در روند اجرا و اعلام نتیجه انتخابات امکان بروز مشکلاتی در خصوص اختلال در نتیجه انتخابات را کاهش می دهد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.