مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرستان ری بیشترین سهم هیات های اجرایی در استان را دارد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛علیخانی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در نخستین نشست مشترک اعضای هیات های اجرائی و نظارت انتخابات شهرستان ری اظهار داشت: امر انتخابات برای جمهوری اسلامی ایران که مردم سالاری دینی را از بدو انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرده، باعث ایجاد همدلی و همراهی مردم شده است.
وی با بیان اینکه این دوره از انتخابات با توجه به شرایط داخلی و خارجی کشور دوره ای استثنایی است، افزود: این دوره از انتخابات نخستین دوره در گام دوم انقلاب است، لذا باید بر اساس ضرورت ها و نیازهای موجود به نحو شایسته مفاهیم گام دوم انقلاب را بسترسازی کنیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در ادامه گفت: برگزاری انتخابات فرصت استثنایی است که در راستای گام دوم با موضوع نقش مردم در روند جمهوری اسلامی به جهانیان ارائه خواهد شد و امیدواریم بتوانیم واقعیت را به جهانیان اثبات کنیم.
وی تصریح کرد: انتخابات پیش رو ضمن افزایش سرمایه اجتماعی ، قطعا در نشان دادن ظرفیت های کشور رسانه های داخلی و خارجی تاثیر گذار خواهد بود و ما را در این خصوص کمک خواهد کرد.
علیخانی با بیان اینکه رسانه های معاند به دنبال ایجاد بی اعتمادی در سراسر کشور می باشند، گفت: حوادث اخیر در کنار انتخابات اثرات سوء داشته، لذا باید تلاش کنیم تا در تمامی کار ها رضایتمندی مردم را مدنظر داشته باشیم.
وی تاکید کرد: در این راه باید با تلاش مضاعف از امکانات داخلی بهره گرفته و در بسیاری از مسیرها و مشکلات فشار بر مردم به حداقل برسد، در شرایط فعلی قطعا تاکید بر این است که در فرصت پیش رو حداکثر خدمات و کره گشایی ارائه شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با شاره به اینکه امسال برای برگزاری انتخابات پرشور اتفاقاتی پیش بینی شده بیان کرد: شعار انتخاباتی این دوره تدوین شده و نشانگر نگاه به مسائل روز کشور است .
وی با بیان اینکه آرای مردم نمود حق الناس است، گفت: در این راستا می بایست با تکیه بر اصل بی طرفی به رعایت موازین قانونی بپردازیم و در این ارتباط باید وظیفه شرعی و قانونی خودمان ملاک باشد.
علیخانی مطرح کرد: امروز انسجام ملی موضوع اساسی کشور است و می بایست از حرکاتی که موجب آسیب می‌شود، جلوگیری نمود.
وی با تاکید بر افزایش مشارکت و تاثیر آن بر جامعه داخل و خارج از کشور اظهار داشت: ۳۷ هیات اجرایی در استان تهران و ۵ هیات اجرایی در شهرستان ری متولی برگزاری انتخابات هستند که شهرستان ری با داشتن ۵ هیات اجرایی بیشترین سهم را دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه