مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهادت در رکاب ولایت، آرزوی شهید زمانی‌نیا بود

حسین زمانی نیا برادر بزرگتر شهید “وحید زمانی‌نیا” اظهار داشت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی همواره الگو و استاد برادرم در زندگی‌اش بود که در نهایت هم در کنار فرمانده محبوب خود به ندای حق لبیک گفت و شهد شیرین شهادت را سرکشید.

وی با بیان اینکه شهید “وحید زمانی‌نیا” متولد ۱۳۷۱ در شهرری بود، عنوان کرد: این شهید والا مقام با تمامی تبلیغات و هجمه‌های دشمنان به همگان نشان داد که نسل جوان انقلاب پر شورتر از گذشته پای آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

برادر شهید یادآور شد: شهید زمانی‌نیا پس از اتمام تحصیلات خود در دانشگاه افسری به عضویت سپاه پاسداران در آمد و از سال ۹۲ به مدت سه سال در جبهه سوریه علیه داعشی‌ها و تکفیری‌ها مبارزه کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید “وحید زمانی‌نیا” در جبهه‌های دفاع از حریم اهل بیت(ع) در شهر حلب سوریه شیمیایی شده بود، افزود: ایشان هرگز بخاطر ناراحتی خانواده از بیان علنی بیماری خود امتناع کردند و از زمان جانبازی تا شهادت عارضه مواد شیمیایی را تحمل می کردند.

زمانی‌نیا بهترین روز زندگی بردار شهید خود را انتخابشان به عنوان محافظ شهید سپهبد “قاسم سلیمانی” عنوان کرد و یادآور شد: زمانی که از ایشان پرسیده بودند شما توانایی فعالیت شبانه روز در کنار سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را دارید این شهید بزرگوار گفته بود بنده جوانی فعال و پا در رکاب هستم و زندگی خود را وقف به ولایت و دفاع از مظلوم گذاشته‌ام، انجام وظیفه در کنار حاج قاسم سلیمانی بزرگترین افتخار زندگی‌ام است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همراه شدن با شهید بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، خطر داشت اما این جوان با شور و عشق در کنار آن شهید بزرگوار قرار گرفت و زمان‌های کمی را هم که در خانه بود بیشتر وقت خود را در هیات‌های مذهبی می گذراند.

حسین زمانی‌نیا خاطر نشان کرد: به رغم اینکه اینکه نسل امروز آرامش و آسایش را دیده اما خیزش انقلابی جوانان، آنها را با خواست خودشان و روشنی و بینش کامل به سوی شهادت سوق می دهد.

وی در رابطه با نحوه شنیدن خبر شهادت برادرش نیز گفت: این خبر را به دلیل همراهی دائم در کنار حاج قاسم سلیمانی از طریق رسانه‌ها مطلع شدیم.

هم اکنون محل زندگی این شهید والا مقام در شهرری محل رفت و آمد مردم قدرشناس است که خود را برای تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید زمانی نیا آماده می کنند.
طبق برنامه پیکر مطهر این شهید روز سه شنبه ۱۷ دیماه پس از تشییع در شهرری بنا به وصیت خودش در جوار حرم مطهر عبدالعظیم حسنی آرامی می گیرد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه