مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرمانده سپاه سیدالشهدا: شهید زمانی نیا در تاریخ ماندگار شد

به گزارش روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع)، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران روز شنبه به همراه حجت الاسلام صمد بهرامی نماینده ولی فقیه در این سپاه با خانواده شهید وحید زمانی نیا از همراهان سپهبد قاسم سلیمانی دیدار و گفت وگو کرد.

حسن زاده در این دیدار ضمن ابلاغ سلام سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به خانواده شهید زمانی نیا، از توفیق زیارت چهره های نورانی این خانواده اظهار خرسندی کرد.

وی ادامه داد : این شهید هم در کنار حاج قاسم سلیمانی مشمول بیانات رهبری می شوند که فرمودند ” دیشب ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند ”

این مسئول خاطر نشان کرد: شهید زمانی نیا عاقبت به خیر شد چرا که در راه عزت و مقاومت قدم برداشت.

وی بیان کرد: این شهید امروز متعلق به همه مردم مظلوم دنیا است، امیدوارم در مسیر این شهید عاقبت بخیر، ثابت قدم و سربلند باشیم.

فرمانده سپاه استان تهران خطاب به خانواده این شهید بزرگوار با بیان اینکه مردم ری به شما افتخار می کنند، از ایشان خواست تا در حق همه رزمندگان اسلام دعا کنند تا ادامه دهنده راه شهدا باشند.

روایت سبقت دهه هفتادی ها

همچنین برادر بزرگتر شهید زمانی نیا در این دیدار با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که فرز ندی از خانواده ما تقدیم انقلاب شد، گفت: شهید وحید یک دهه هفتادی بود که گوی سبقت را از قدیمی ها گرفت، آن هم در محور مقاومت و در رکاب حاج قاسم سلیمانی شهید شد.

وی ادامه داد: اگر چه عمر وحید کوتاه بود اما با برکات فراوانی همراه بود، او داوطلبانه درخواست حضور در محور مقاومت و دفاع از حرم و مقابله با تکفیری ها را کرده بود.

زمانی نیا با ابراز اینکه شهید وحید، در زندگی با اخلاص، فداکار و گمنام کار می کرد، اظهار داشت: هیچ کس خبر نداشت که ایشان در دفاع از حرم اهل بیت جانباز شده بود، او تا جایی پیش رفت که به خاطر صلاحیتهایش ا و را در رکاب حاج قاسم گمارده بودند.

پاسدار شهید وحید زمانی‌نیا متولد سال ۱۳۷۱ از همراهان و محافظان حاج قاسم سلیمانی بود که روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید روز سه شنبه در شهرری تشییع و در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده می شود،

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه