مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهادت سلیمانی موجب اتحاد جهان اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه می‌شود

سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) تهران روز شنبه با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت فرمانده سپاه قدس به فرمانده کل قوا، رهبرمعظم انقلاب اسلامی، حضرت ولی عصر(عج)، خانواده این شهید بزرگوار و ملت سرافراز و مقاوم ایران،  نوشت: هیچ پایگاه آمریکایی از تیر رس موشک های رعد آسای مقاومت در امان نخواهد بود و آنها باید قبل از تحقیر بیشتر، منطقه را ترک کنند.

استکبار جهانی در امتداد ترورهای کور خود در طول چهل سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی، بار دیگر دستان پلید خود را به جنایتی دیگر آلوده کرد و در حمله بالگردهای آمریکایی‌ در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سلیمانی، چند تن از همراهان وی و نیز فرماندهان و رزمندگان حشد العبی عراق نیز به شهادت رسیدند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آمریکایی ها باید از امروز خود را مرده بپندارند و بدانند که در هیچ کجای جهان روی آرامش و آسایش به خود نخواهند دید و زنده نخواهند ماند و ضربه سختی از مقاومت جهان اسلام تجربه خواهند کرد.

روزی که سردار دل ها؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرونده داعش را مختومه اعلام کرد؛ جهانیان شاهد افول قدرت آمریکا به عنوان پدید آورندگان گروه تروریستی داعش بودند؛ اکنون با شهادت حاج قاسم، باید شاهد محو پدر خوانده داعش هم باشیم. وعده الهی حق است.

این بیانیه می افزاید: آمریکایی ها برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود در عراق، سوریه، افغانستان و سایر کشورها انتقام این شکست ها را با به شهادت رساندن فرمانده حشد الشعبی و سردار سلیمانی گرفتند و یقینا بدانند این حرکات مزورانه دامنگیر آمریکا در منطقه خواهد شد و از این کرده خود پشیمان خواهند شد.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه