مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رقابت‌های آمادگی جسمانی بانوان در شهرری آغاز شد

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری در حاشیه شروع این رقابتها  گفت: مسابقه های انتخابی کشوری آمادگی جسمانی بانوان با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکاراز شهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است.
مهدی صداقت افزود: در این دوره از مسابقه ها ورزشکاران به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی چند منظوره گلشهر شهرستان ری با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی یادآور شد: این رقابت ها رده های سنی ۲۰ تا ۲۵، ۲۵ تا۳۰، ۳۰ تا ۳۵، ۳۵ تا ۴۰، ۴۰ تا ۴۵، ۴۵ تا ۵۰ و ۵۰ تا ۶۰ سال در بخش های قدرت استقامت و چابکی پیش بینی شده است.
صداقت ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این دوره از رقابتها امادگی جسمانی معرفی نفرات برتر جهت حضور درمسابقات قهرمانی کشور که بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری تاکید کرد:هدف دیگر از برگزاری این دوره رقابت های ورزشی در بخش بانوان را ایجاد نشاط و شادابی در بین این قشر در تمام رده‌های سنی و کیفیت بخشی به اوقات فراغت آنان دانست.
شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است که ورزشکاران این شهرستان پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک کشور را کسب کرده اند و به همین دلیل ری را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه