مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ضرورت حفظ بافت تاریخی و میراث فرهنگی در شهرری

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید از بخش مرکزی شهرستان ری، اظها کرد: این بازدید به همراه فریده اولادقباد دیگر نماینده تهران و رئیس فراکسیون زنان مجلس، بخشدار شهر ری، دهیاران و اعضای شورای بخش ری و کارشناسان حوزه های مختلف صورت گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدمت بالای شهرستان ری، افزود: در نشستی که با حضور مسئولان مذکور برگزار شد بر ضرورت رسیدگی بیشتر به بقاع متبرکه در بخش مرکزی شهرستان، حفظ بافت تاریخی و میراث فرهنگی، حفظ قلعه‌های تاریخی و سایر موضوعات اجتماعی و فرهنگی تأکید شد که وزارت میراث فرهنگی باید توجه بیشتری به این منطقه داشته باشد.

وی ادامه داد: در این نشست همچنین مسائل آموزشی شهرستان ری و روستاهای اطراف و نحوه آبرسانی برای توسعه کشاورزی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ذوالقدر یادآور شد:  بخشداری شهرری دارای دوازده روستا و حدود سی هزار نفر جمعیت است که در این نشست به مشکلات و مسائل اجتماعی و فرهنگی مربوط به آن، حوزه اوقاف و آموزش و پرورش و هم چنین موضوع اشتغال ساکنین پرداخته شد./

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه