مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تحقق حمایت از کالای ایرانی در گرو مقابله جدی با قاچاق کالا

 به گزارشش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بر اساس آمار اقدامات خوبی در موضوع مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان ری  صورت گرفته است و مجموعه شهرستان ری در تلاش است تا با اقدامات پیشگیرانه، زمینه پویایی اقتصاد کشور را فراهم کنند.
فرماندار ری بیان داشت: کشور در زمینه اقتصادی ظرفیت های بسیار خوبی دارد و بایستی از این ظرفیت ها و امکانات بخوبی استفاده کرد و به تولید و اقتصاد کشور رونق بخشید.
معاون استاندار تهران افزود: در موضوع مبارزه با قاچاق کالا بایستی برنامه ریزی ها به نحوی باشد که دستگاه ها و ادارات مربوطه با جدیت بیشتر و مدیریت جهادی وارد عرصه شوند زیرا حمایت از کالای ایرانی زمانی محقق می شود که بطور قاطع با قاچاق کالا مقابله شود.
حسین توکلی کِجانی تصریح کرد: افرادی هستند که دلسوزانه بدنبال سرمایه گذاری در راستای رشد اقتصادی کشور هستند که ضرورت دارد مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند ولی در این میان افرادی نیز هستند که با سرمایه گذاری بدنبال سودجویی و ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند که بایستی با این افراد بطور قاطع برخورد کرد.
فرماندار ری در پایان گفت: طبق آمار در آذر ماه سال جاری چندین فقره اقلام،ملزومات و کالای قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان ری کشف و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شده است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه