مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار فرماندار ری با خانواده معظم شهید سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا رحمانی»

حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بهمراه نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در منزل پدری شهید سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا رحمانی» حضور یافت و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید رحمانی، با خانواده آن شهید والا مقام دیدار و گفتگو کرد.
شهید سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا رحمانی» در سال ۱۳۵۵ در شهرری و در یک خانواده متدین و مذهبی دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۳ به استخدام نیروی هوایی ارتش در آمد و دوره‌های مقدماتی و تکمیلی خلبانی خود را زیر نظرخلبانان خبره ارتش طی کرد.وی پس از پایان دوره خلبانی به عنوان خلبان جنگنده اف ۵ در نیروی هوایی مشغول به انجام وظیفه در حراست از آسمان ایران اسلامی شد و پس از آن با طی دوره خلبانی هواپیمای میگ ۲۹، خدمت صادقانه خود را با این جنگنده در پایگاه شهید فکوری تبریز ادامه داد.

شهید سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا رحمانی»، یکی از خلبانان زبده و باتجربه نیروی هوایی ارتش بود که با روحیه جهادی و با انجام صد‌ها مرحله پرواز در ماموریت‌های مختلف کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

از این شهید عزیز یک فرزند ذکور به یادگار مانده است.
روز چهارشنبه مورخه ۴ دی ماه سال جاری یک فروند جنگنده میگ ۲۹ ارتش درحین انجام ماموریت در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد و طی آن سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا رحمانی» به مقام والای شهادت نائل آمد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه