مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پنجاه و یکمین شماره دوهفته نامه «آوای ری» منتشر شد

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، در این شماره از نشریه، اخباری با عنوان های: با حضور رئیس شورای شهر و شهردار تهران؛ 40  پروژه مدیریت شهری منطقه 20 به بهره برداری رسید، حسن خلیل آبادی اعلام کرد: وقوع بحران زیست محیطی در شهرری، دکتر نمکی: بهداشت روان جامعه در خطر است، حسین توکلی: اطلاع رسانی نیاز به تقویت دارد، محسن هاشمی: مشکلات کلانشهر تهران نباید به ری تحمیل شود، جانشین دبیرکل حزب همت: مجلس آینده سربازان جوان می‌خواهد ، نه ژنرال‌های سیاسی،شهردار حسن آباد خبر داد: افتتاح فاز یک بوستان فرهنگ در آینده نزدیک و علیرضا زندی عنوان کرد: انتقاد از انتقال پسماندهای ویژه به هوشنگ‌آباد به چشم می خورد.

همچنین ده ها خبر، گزارش و مصاحبه با موضوعات: فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از شهرستان ری و حومه در پنجاه و یکمین شماره، تنها نشریه محلی شهرستان ری منعکس شده است.

«آوای ری» به صاحب امتیازی مرتضی فغانی و سردبیری رضا فغانی به عنوان تنها نشریه محلی شهرستان ری در قطع روزنامه‌ای و هشت صفحه تمام رنگی چاپ می شود.

دانلود فایل نشریه

دانلود فایل شماره 51 نشریه

 

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه