مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: احداث و توسعه مکان‌های ورزشی باید در دستور کار شهرستان قرار گیرد

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ری در سال ۹۸، اظهار داشت: سرانه ورزشی ری هم اکنون ۳۷ صدم متر مربع است، در حالی که این عدد در کلان شهر تهران ۴۷ صدم و در کل کشور ۷۲ صدم متر مربع می باشد باید تلاش کنیم تا این شهرستان نیز به رقم کشوری و استانی نزدیک شود.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران شهرستان ری همیشه در مجامع بین الملی و المپیک‌های خوش درخشیده‌اند، افزود: زیر ساخت‌ها و امکانات ورزش ری باید هم پای افتخار آفرینی ورزشکاران و جوانان این شهرستان باشد.

این مسئول تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ری باید در اولین قدم باید امکانات ورزشی بخش دولتی و خصوصی را در تمامی بخش‌های شهرستان احصا کند و سپس بر اساس نقاط ضعف و قوت برنامه ریزی درست و بلند مدت انجام دهد.

وی یادآرو شد: توسعه اماکن ورزشی همانگونه که در شهرها صورت می گیرد باید در روستاهای نیز مورد توجه قرار گیرد، تمامی سالن‌های ورزشی شهرستان ری باید در ساعت روز در خدمت ورزشکاران قرار گیرند.

توکلی با تاکید براینکه اداره ورزش و جوانان باید کار ساخت و توسعه سالن‌ها و اماکن ورزشی را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها محول کند، اضافه کرد: توسعه ورزش همگانی، بانوان و ایجاد محل مناسب برای ورزش معلولان و جانبازان باید در دستور کار متولیان ورزش شهرستان ری قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: اداره ورزش شهرستان ری باید از ظرفیت عظیم واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان ری در جهت احداث و توسعه اماکن ورزشی شهرستان ری استفاده کند.

اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ری با حضور حسین توکلی کجانی فرماندارویژه شهرستان ری، مهدی صداقت رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری، بخشداران، شهرداران و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه