مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باشگاه‌های ورزشی شهرستان ری زیر ذره‌بین ناظران

مهدی صداقت  اظهار داشت: طرح نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی جنوب تهران از ابتدای سال جاری آغاز و تا پایان آذرماه در ۲۶۰ مجموعه دولتی و خصوصی شهرستان ری اجرا شد، این درحالی است که آمار بازرسی از امکان ورزشی در سال گذشته ۱۸۰ مورد بود.

این مسئول با بیان اینکه هدف از این طرح پیشگیری، آموزش و نظارت بر تمامی اماکن خدمات رسان ورزشی است، افزود: ۲۰ بازرس مراحل رسیدگی از مجموعه ها را برعهده دارند که پس از اتمام این طرح ضربتی نتایج را به اداره کل ورزش و جوانان مخابره می کنند.
وی خاطرنشان کرد:علاوه بر نظارت ویژه در نرخ تعرفه ها اماکن، جلوگیری از فعالیت باشگاه های غیرمجاز، برخورد با عدم حضور مدیران در ساعت فعالیت، در طرح مذکور با قدرت از اجرای ورزش های غیرقانونی در باشگاه ها جلوگیری و همچنین با فروش داروهای ممنوعه برخورد قانونی می شود.
صداقت با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۶۸ مکان ورزشی درشهرستان ری وجود دارد، اضافه کرد: توسعه فعالیت های ورزشی شهرستان ری به زیرساخت نیاز دارد که این مهم با احداث سالن ها و اماکن ورزشی میسر می شود.

این مسئول تاکید کرد: برای تحقق آن، ۵۴ باشگاه خصوصی و ۴۰ مرکز ورزشی دولتی و ۱۸ استخر در شهرستان ری راه اندازی شده است همچنین تعداد ۶۴ مجموعه ورزشی چند منظوره ،سالن ورزشی درحال ساخت است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته (دارای بیمه ورزشی) در شهرستان ری ورزش می‌کنند.
شهرستان ری ۶۰ هیات ورزشی دارد و ورزشکاران آنها پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده اند.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه