مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۶۰۰ واحد صنفی و مشاغل مزاحم شهرری نیازمند ساماندهی است

مهدی نورمحمدی اظهار داشت: طبق بررسی انجام شده اجرای طرح شناسایی و ساماندهی صنایع مزاحم شهری در شهرستان ری در دستور کار قرار گرفته است و به همین منظور زمینی  به مساحت هشت هکتار برای استقرار و ساماندهی صنوف مزاحم شهری در حریم باقر شهر اختصاص یافته است.
این مسئول با اشاره به اینکه ساماندهی صنوف تولیدی مزاحم برای توسعه شهرستان ری امری ضروری است، خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی های انجام شده برای ایجاد مکان مناسبی برای استقرار این واحدها به برخی زیر ساخت‌ها از جمله آب، برق، جاده و تلفن نیاز است، که با حمایت و پیگیری مسئولان شهرستان ری هرچه سریع‌تر این مطالبه واحدهای تولیدی محقق شود.
وی ادامه داد: مشارکت شهرداری شهرری، سازمان صنعت معدن و تجارت، محیط زیست و اتحادیه‌های مربوطه در اجرای موفقیت آمیز طرح ساماندهی صنوف مزاحم موثر است.
به گفته نورمحمدی؛ ریخته گری‌ها و ذوب فلزات؛ مراکز بازیابی اوراق انواع خودرو، موتورسیکلت و ماشین آلات راهسازی، صنعتی و کشاورزی؛ انبار انواع پسماند و ضایعات قابل بازیافت مشتمل بر فلزی، قراضه‌ها، کاغذ و مقوا، لاستیک و پلاستیک، پتو؛ و تعمیرگاه ماشین آلات سنگین از دیگر مشاغل و صنوفی مزاحم در حوزه شهری است که باید ساماندهی شوند.
این مسئول، کاهش آلودگی های زیست محیطی، کاهش مصرف سوخت و انرژی، جلوگیری از اتلاف وقت مردم را از مزایای اجرای طرح ساماندهی صنوف مزاحم برشمرد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه