مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اختلافات شخصی عامل درگیری میوه فروشان شهرری

سرهنگ سید محمد گنجه، رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت، اظهار داشت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع نزاع و درگیری بین تعدادی از میوه فروشان بازار روز محله ۱۳ آبان شهرری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل درگیری و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، تعدادی از میوه فروشان این محل در دو گروه که در بین آنان افراد سابقه دار و اراذل و اوباش نیز مشاهده می‌شد، به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شدند.

این مقام انتظامی، با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص اخذ شد، خاطر نشان کرد: با توجه به ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ۴ نفر از عاملان اصلی این نزاع و درگیری را در محله ۱۳ آبان شناسایی و روز گذشته در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ گنجه با اشاره به اینکه دو تن از عوامل اصلی این درگیری از اراذل و اوباش سابقه دار هستند، افزود: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی واخلاقی و اخلال در نظم عمومی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مشکلات امنیتی و انتظامی مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه