مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری بیست و ششمین رویداد استارتاپی حمل و نقل

علی شهابی رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اعلام این خبر اظهار داشت: در این رویداد که از ۲۴ آذرماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی آغاز شد بیش از ۱۰۰ شرکت‌کننده حضور دارند و امیدواریم بتوانیم ایده‌های کاربردی برای کمک به حل چالش‌های کشور شناسایی و حمایت کنیم تا در این فضا تیم و استارتاپ به وجود آورده و در مراکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد و سایر مجموعه‌ها مستقر و فعالیت کنند.

وی با اشاره به استقبال زیاد ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای حمل و نقلی از ۲۵ دوره سابقه این رویداد، ادامه داد: دیدار، نشست و جلساتی با مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، مدیران وزارت راه و شهرسازی، شرکت راه‌آهن و دیگر ارگان‌های حاضر در نمایشگاه برای بستن قرارداد یا تفاهم‌نامه از جمله برنامه‌های سه روز نمایشگاه است.

مسؤول برگزاری بیست و ششمین استارتاپ حمل و نقلی شو با اشاره به نقاط قوت این رویداد خاطرنشان کرد: حضور نهادها و ارگان‌های مرتبط به همراه مدیران در این نمایشگاه سبب دیده شدن بیشتر کارآفرینان، ایده‌پردازان و جوانانی است که علاقه‌مند به سرانجام رساندن ایده خود و ایجاد کسب و کار بوده و به دنبال ایجاد فضایی نوآورانه و متفاوت و به گونه‌ای دانش بنیان هستند.

شهابی به سایر فعالیت‌های نمایشگاه اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۰ مربی و داور برای حمایت، کمک و آموزش جوانان در زمینه تشکیل کسب و کار در نمایشگاه حضور دارند.

وی از دومین رویداد استارتاپی دریایی شو خبر داد و تصریح کرد: همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی و صنایع فراساحل نیز برگزار می‌شود که به همین مناسبت این رویداد دریایی شو به ایده‌ها و محورهای خاص دریایی می‌پردازد.

رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری با یادآوری اینکه نمایشگاه امسال با شعار حمل و نقل هوشمند،‌ پایدار و بهره ور و با تأکید بر به کارگیری فناوری اطلاعات در صنعت حمل و نقل و لجستیک در حوزه‌های حمل و نقل ریلی، ‌جاده‌ای،‌ هوایی و دریایی دنبال می‌شود اذعان داشت هیچ حامی مالی نداریم و با تکیه بر توان خود تلاش می‌کنیم این هدف و شعار را محقق کنیم.

شهابی در پایان از رونمایی رویداد دیگری در حوزه حمل و نقل زمینی در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته خبر داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه