مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

به زودی معبر توت سفید منطقه صنعتی احمدآباد کهریزک بازگشایی می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ اسماعیل نعمت زاده؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: پس از دیدار مسئولان شهرستان ری و مدیریت شهری شهرداری کهریزک با هیئت مدیره منطقه صنعتی احمدآباد؛ ایجاد مسیر دسترسی از جاده قدیم تهران قم به این شهرک صنعتی یکی از مهمترین مطالبات مطرح شده بود.

به همین منظور پس از بررسی های میدانی و نظرسنجی کارشناسان حوزه ترافیک از ضلع شرقی جاده قدیم تهران قم، حدفاصل  ورودی صادق آباد و کمربندی دوم تهران یک معبر ورودی جانمایی و اقدامات عمرانی جهت مناسب سازی و بازگشایی این معبر صورت گرفت.

شهردار کهریزک با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در معبر توت سفید گفت: پس از خاکبرداری و انتقال خطوط گاز، عملیات های عمرانی درقالب ۱۷۵ متر طول جدول گذاری، ۲هزار متر زیرسازی و توزیع ۵۰۰ تن آسفالت در این  معبر درحال اجراست.

نعمت زاده مهترین مزایای اجرای این طرح عمرانی را کاهش ترافیک و مدت زمان سفر رانندگان درحال تردد به این منطقه صنعتی و جلب رضایت فعالان صنعتی عنوان کرد.

[box type=”warning”]اکنون این پروژه عمرانی با  50 درصد  پیشرفت فیزیکی درحال اجراست.[/box]

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه