مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برنامه ستاد ساماندهی جوانان در شهرری تدوین می‌شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ حسین توکلی کجانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بارها بر موضوع جوانان اشاره کرده است اظهار داشت: اگر رئیس اداره‌ای بخواهد رسالت پیگیری امور و رسیدگی به مسائل جوانان را داشته باشد باید نیازهای شهرستان خود را به خوبی شناسایی کند.

وی با بیان اینکه شهرستان ری در اواخر دهه 70 محلی به عنوان خانه جوان داشت که امروز فاقد این فرصت هستیم افزود: اولویت ستاد ساماندهی امور جوانان باید براساس تامین زیرساخت خانه جوان تدوین شود و پیگیر مطالبات در راستای خدمات ارائه شده به جوانان از جمله آمارگیری درصد وام‌گیرندگان ازدواج به‌منظور تسریع امور است.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در ادامه گفت: باید بررسی شود که اداره صمت و اداره کار ری تا به حال چه مقدار در ایجاد اشتغال جوانان فعالیت داشته‌اند و همچنین در حوزه آسیب‌های اجتماعی بهزیستی ری و در حوزه آموزش قبل از ازدواج شبکه بهداشت و درمان ری چه اقداماتی انجام شده است.

توکلی تصریح کرد: شهرری تنها منحصر به منطقه 20 نیست بلکه دارای شهرداری های اقماری، دهیاری ها و بخشداری‌ها است، پس باید کل شهرستان را زیر نظر داشته باشیم و در حال حاضر ظرفیت مناسبی در دهیاری‌های شهرستان ری وجود دارد که می‌توان به درستی از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

کجانی ادامه داد: تکریم خانواده باید یکی از اولویت‌ها باشد و در قالب یک تقویم کاری ارائه شده و در راستای ریشه‌یابی مشکلات، بررسی‌هایی در محلات داشته باشیم.

وی بیان کرد: برنامه ستاد ساماندهی جوانان باید براساس ارزیابی از تمامی دستگاه‌های شهرستان، در اولویت قرار دادن آموزش در سطح دانشگاه‌ها، جلسات اندیشه‌ورزی با حضور اعضای مشورتی جوانان شهرری برای تشکیل کارگروه‌ها و حضور این اعضا برای تصمیم‌گیری در ادارات طراحی شود.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید برنامه تقویت سمن‌ها در شهرستان‌ها صورت پذیرد تا روحیه مشارکت جوانان افزایش یابد و نباید اولویت اداره ورزش و جوانان تنها ورزش باشد، بلکه به مسائل جوانان نیز توجه بیشتری داشته باشید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.