مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
Air pollution

به زودی مردم ری دوگانه سوز می شوند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ این روزها با افزایش آلایندگی هوای تهران وضعیت شهرستان ری بخاطر موقعیت جغرافیایی و شرایط ویژه ای که دارد بحرانی تر از همه جای تهران است و این موضوع را به کرات مسؤلان مربوطه اعلام کرده اند اما اکنون در اتفاقی عجیب پای گاز دی اکسید گوگرد نیز به هوای شهرری باز شده است و میزان آن بقدری است که اول صبح در میدان فرمانداری و مترو می توانید به وضوح این گاز را استشمام کنید آن هم به مقدار زیاد و بیشتر از اکسیژن مورد نیاز بدن که احساس خفگی به انسان دست می دهد .

اگر صبح برای کاری از منزلتان خارج شدید و احساس کردید بوی تند و زننده ای استشمام می کنید و گلو، چشمان و بینی شما می سوزد فکر نکنید سرماخورده اید یا نترسید که آنفولانزا گرفته اید این برای آلودگی و ازدیاد گاز دی اکسید گوگرد در هوای شهرمان است پس تعجب نکنید !

نکته جالب این ماجرا این است که گاز دی اکسید گوگرد مانند بیشتر آلایندگی ها از سوختن سوخت های فسیلی تولید می شود اما با تفاوت قابل توجه !!!!

در بنزین اندکی از این ماده وجود دارد و مقدار آن بحدی نیست که وضع موجود به خاطر آلایندگی خودروهای بنزینی باشد .

پس ماجرا چیست ؟

به نظر می رسد منبع این بو برای صنایع آلاینده باشد صنایعی که در هر صحبتی خود را صنایع پاک می نامند و مبرا از هرآلایندگی !!!

گزارش محسن روشنی مدیر واحد پایش آلودگی هوا و صدای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران را اینجا بخوانید .

همانطور که در گزارش آمده است منبع این آلودگی نزدیکی مترو و فرمانداری است اما مردم ری از مسؤلان و هر دستگاه سنجشی دقیق تر هستند و به کرات در محدوده شهرها محل سکونت خود با این بوی زننده و آلودگی مرتبط روبرو شده اند .

پس مسؤلان محترم شهرستان ری به اعلام صنایع ودریافت ایزوهای آنها از مراجع مختلف توجه نکنید !! زر و زور هر کاری می کند .بازدید و نظارت بر صنایع کوچک و بزرگ را تشدید کنید وگرنه به زودی همه ی ما دوگانه سوز می شویم و به جای اکسیژن باید نیمی دی اکسید گوگرد بسوزانیم .اگر زنده بمانیم !!!

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه