مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر استعفا داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، بعد از حدود 50 روز از اختلاف شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر عصر امروز با حضور اصحاب رسانه، اعضای شورای اسلامی باقرشهر، شهردار، نماینده فرماندارو برخی معتمدین محلی جلسه استیضاح شهردار باقرشهر با 90 دقیقه تأخیر در ساعت15:30 دقیقه امروز آغاز شد.

با تصمیم شهردار باقرشهر به استعفااین جلسه از استیضاح به جلسه رد یا قبول استعفای شهردار باقرشهر تبدیل شد.

شهردار باقرشهر در این جلسه با ارائه مختصری از اقدامات انجام شده در دوران تصدی اظهار داشت: طی دوسال متوالی شهرداری باقرشهر با تلاش همکارانم به عنوان شهرداری برتر از طرف استانداری تهران اعلام شد و این افتخاری برای مجموعه شهرداری است که در بین تمامی شهرداری‌ها این رتبه را کسب کرده است.

ناصری پور با بیان وضعیت مالی شهرداری اظهار داشت در ابتدای کار شهرداری باقرشهر را با بدهی تحویل گرفتم اما اکنون کسری‌های بودجه تأمین و بودجه تا پایان سال بسته شده است.

وی در ادامه از پروژه‌های عمرانی شهرداری یاد کرد و گفت: امسال 170 درصد پروژه عمرانی انجام شده است که می‌توان به برخی از آنها از جمله پارکینگ طبقاتی خیابان سی متری امام خمینی، ایستگاه شماره 3 آتش نشانی و… اشاره کرد.

وی در پایان هدف خود را کسب رضایت خدا و مردم شهر عنوان کرد و از همه مردم حلالیت طلبید.

در ادامه این نشست برخی از اعضای شورای اسلامی باقرشهر نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و از خدمات انجام شده دکتر ناصری پور تشکر نمودند.

 در نهایت با رأی 5 نفر از اعضای شورای شهر (عسگر پناهنده، ابوطالب به قرایی، حسین گراوند، مجتبی پرک و عین الله آقاپور) استعفای شهردار باقرشهر قبول شد.

حضور اصحاب رسانه و معتمدین محلی در کنار ارائه گزارش مصوبات شورای شهر در پایگاه اطلاع رسانی از اقدامات روشنگرانه و خوب این دوره از شورای اسلامی باقرشهر است که باید الگوی سایر شوراهای شهرستان ری قرار گیرد.

 جهت تنویر افکار عمومی لازم به توضیح است در خصوص بدهی‌های شهرداری در دوره چهارم مدیریت شهری، هر شهرداری پروژه‌های عمرانی و هزینه‌های دیگری دارد که در جابجایی مدیریت این هزینه‌ها به عهده مدیریت شهری بعد است که پرداخت نماید واز اولین دوره تا آخرین دوره مدیریت شهری جزء تعهدات هر دوره است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه