مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قوه قضاییه با مفاسدی اقتصادی برخورد کند

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: دشمنان به بهانه های مختلف سعی در ایجاد اختلال در نظم و امنیت کشور دارند، اما ملت ایران که ۴۰ سال در برابر دشمنان نظام ایستادگی کردند به بصیرت در برابر دشمنان رسیده اند.
وی با اشاره به کوتاهی مسئولان در ترویج فرهنگ نماز خاطرنشان کرد: آموزش پرورش و خانواده در تربیت فرزندان و سوق دادن آنها به سمت نماز کوتاهی کرده و باید فضای برگزاری نماز جذاب ومناسب باشد.

خطیب جمعه شهرری با اشاره به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در کشور افزود: برپایی و اهمیت به موضوع نماز در کشور مانع از ایجاد فساد میشود.
ابراهیمی با اشاره به اهمیت موضوع نماز وتوجه مسئولان به این فریضه دینی ادامه داد: مسئولان کشور باید به فریضه نماز اهمیت داده و گرفتار مسئولیت های دنیا نشوند، زیرا مردم از مسئولان به عنوان نماینده شان توقع دارند.
ابراهیمی با اشاره به امنیت ملی کشور گفت: زمانی که نماز به جماعت و در مساجد با حضور پرشور مردم برگزار شود کشور گرفتار بازی سیاسی نشده و امنیت جامعه حفظ می شود.

ابراهیمی با اشاره ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح گفت: این روز به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده مهمترین وظیفه این ۲ مرکز علمی انسان سازی است.  
وی ادامه داد: دشمنان سعی دارند نیروهای تربیت شده در این مراکز را از بین ببرند و مانع از رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه