مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برخورد قاطع با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان ری

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛ حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز گفت: شهرستان ری با توجه به وضعیت جغرافیایی و مجاورت با شهر تهران مورد سوءاستفاده افراد سودجو در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز بوده است.
فرماندار ری بیان داشت: زمانیکه مقام معظم رهبری در موضوع ساخت و سازهای حریم استان تهران نکاتی را بیان کردند این نشان از اهمیت موضوع و ضرورت اقدام جهادی مسئولین مربوطه در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز دارد.
معاون استاندار تهران افزود: تمامی مسئولین شهرستان ری بایستی با تولیدکنندگانی که درخواست توسعه زیربنایی دارند در چهارچوب قانون و مقررات مساعدت و همراهی کنند.
حسین توکلی کِجانی تصریح کرد: استاندار تهران بر نظارت و جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز شهرستان ری تاکید ویژه کرده است لذا مجموعه مدیریت شهرستان ری بایستی با تمام توان و ظرفیت از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کرده و با افراد متخلف و سودجو برخورد قاطع کند.
فرماندار ری افزود: بدلیل دوگانگی در مدیریت ری و حضور شهرداری تهران، برخی ناهماهنگی ها صورت می گیرد اما هم مدیریت شهرستان ری و هم مدیریت تهران بدنبال جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه