مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نمایشگاه هنرهای صنایع دستی در شهرری گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛امیر مصیب رحیم زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ۳۵ هنرجو در قالب ۳۵ غرفه آثار خود در رشته های دوخت‌های الحاقی، حکاکی روی مس سفال، نقش برجسته، میناکاری، سراجی سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی  در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده تا بازدیدکنندگان با توجه به سلایق و علایق خود صنایع دستی مورد نیاز و درخواستشان را تهیه کنند.

وی افزود: زمان بازدید از نمایشگاه هنرهای صنایع دستی هر روز در ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب خواهد بود که علاقه مندان و بازدیدکنندگان در این ساعات می‌توانند از آثار و هنرهای صنایع دستی دیدن کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری به نقش و اهمیت برپایی نمایشگاه ها و بازارچه های فصلی اشاره و خاطرنشان کرد: برپایی بازارچه‌ سبب توسعه و رونق صنایع دستی شده که این عامل زمینه‌ای برای تشویق هنرمندان در تداوم هنرشان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شناسایی صنایع دستی و معرفی هنرمندان در بازارچه های فصلی انجام می شود، عنوان کرد: اشتغالزایی و کسب درآمد برای هنرمندان از مهمترین تاثیرات برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی به شمار می‌رود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه