مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در منطقه ٢٠ انجام شد؛

محافظت زمستانه از درختان و درختچه های گرمسیری

با توجه به آغاز فصل سرما و جلوگیری از یخ زدگی درختان و درختچه ها، محافظت از درختان گرمسیری انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ رضا معلم سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 20 گفت: با آغاز فصل سرما و برودت هوا و احتمال یخ زدگی درختان و درختچه های گرمسیری، محافظت زمستانه از درختچه هایی نظیر پالم فنیکس، با استفاده از کیسه های نایلونی و کنفی در فضاهای سبز  منطقه ۲۰ انجام شد.

معلم با بیان اینکه هر ساله با شروع فصل سرما و افت ناگهانی دما، یکی از چالشهای موجود، احتمال خسارت سرمازدگی و یخبندان در گیاهان است اظهار داشت:  تمام گونه های نخلهای خانواده پالماسه مختص مناطق گرمسیری و نسبت به سرمای شدید و یخبندان حساس هستند و به منظور محافظت این گونه از روش پوشاندن تنه و جوانه های انتهایی برگ به وسیله نایلون و کنف استفاده می شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه 20 خاطر نشان کرد : هرس فصلی درختان و درختچه‌‏ها، حذف كنده‌‏های باقی‌‏مانده درختان، كاشت و جابجایی درخت و درختچه، طوقه چینی ، محافظت از گیاهان شامل برف تکانی از درختان و درختچه‌‏ها، محافظت از پیازها و كاشت نشاء‌‏های پاییزه، كنترل آفات و بیماری‌‏ها از جمله اقدامات انجام شده از سوی اداره فضای سبز این منطقه  برای حفاظت از فضای سبز در فصل سرما است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه