مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توجه و جدیت در انجام فعالیتهای آموزشی کودکان کار

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛ فرهاد افشار ضمن تاکید بر تعامل بیشتر شهرداری منطقه 20 با موسسه ایلیا گفت: آموزش کودکان کار بسیار مهم است و باید با جدیت بیشتری به آن توجه شود چون این کودکان آینده سازان این کشور هستند و مباحث آموزشی و اخلاقی به ویژه فعالیتهای ورزشی و فرهنگی در زندگی فردی و اجتماعی آنان موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه زندگی امروزه با شهرنشینی عجین شده و به طبع آن رعایت یکسری قوانین شهری ضروریست، بر آشناسازی کودکان کار با تکالیف خود در جامعه با همکاری موسسه ایلیا و معاونت اجتماعی منطقه 20 تاکید کرد.

حجت الاسلام معبودی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 با بیان اینکه دیدار شهردار منطقه 20 با کودکان موسسه ایلیا در راستای برگزاري اولين دوره مسابقات فوتبال كودكان آينده ساز (كار) انجام شد گفت: کودکان کار موسسه ایلیا برای مسابقات لیگ فوتبال کودکان آینده ساز(کار) مناطق 22گانه شهرداری تهران منتخب شده اند و اولین دوره این مسابقات برای سنین 11 تا 16 سال به میزبانی شهرداری منطقه 12 برگزار می شود.

معبودی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات روز پنجشنبه 20 آذر ماه برگزار می شود، افزود: تیم فوتبال موسسه ایلیا در رده سنی 6 تا 16 سال متشکل از 50 نفر است که از این تعداد ، 15 نفر منتخب شده اند که در لیگ فوتبال کودکان کار مناطق 22گانه شهرداری تهران به رقابت خواهند پرداخت.

دارای یک تیم ورزشی 50 نفره است که از این تیم در رده های سنی 6 الی 16 سال می باشد که 15 نفر برتر انتخاب شده اند و قرار است در لیگ فوتبال بین 22 مناطق شهرداری منطقه 20 به رقابت بپردازند.

این گزارش حاکی است در پایان این جلسه از سوی شهرداری منطقه 20 به اعضای تیم فوتبال موسسه ایلیا لباس ورزشی اهدا شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه