مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ورزشکاران ری در برگزاری انتخابات پرشور تاثیرگذارند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم تجلیل از برترین های ورزش شهرستان ری گفت: ورزش شهرستان ری همیشه پر فروغ بوده است و قهرمانان و ورزشکاران ری همیشه در شهرستان نقش آفرین بوده اند و میتوانند در برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری تاثیرگذار باشند.
فرماندار ویزه شهرستان ری تصریح کرد: قهرمانان فراوانی در ری پرورش یافتند و افتخارات بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده اند اما متاسفانه زیرساخت های ورزش شهرستان ری در وضعیت مناسبی نیست و سرانه ورزشی ری نسبت به استان تهران ۱۰ سانتیمتر کمتر است که بایستی در این زمینه تصمیمات اساسی اتخاذ شود.
معاون استاندار تهران افزود: مردم فهیم ری شایسته بهترین خدمات هستند بطوریکه با توجه به شرایط اقتصادی و اتفاقات اخیر در خصوص مدیریت مصرف سوخت مردم شریف و با درایت ری اتفاقات اخیر را مدیریت کردند و با هوشیاری اجازه ندادند معاندین و دشمنان نظام آسیبی به ری وارد کنند که شایسته تقدیر است.
فرماندار ری بیان داشت: یکی از موانع پیشرفت زیرساخت های ورزش شهرستان ری، مدیریت شهری ری است که توسط شهرداری تهران اداره میشود و تصمیمات اساسی ری با نظر شهرداری مرکز گرفته میشود که این موضوع مانعی برای پیشرفت و توسعه شهرستان ری است و بایستی در این خصوص تصمیمات ویژه و کارشناسی گرفته شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه