مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مدرسه خیرساز بانو عفت آهنگری در شهرری افتتاح شد

آئین افتتاح مدرسه خبرساز بانو «عفت آهنگری» امروز با حضور علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

علی شهری در این مراسم با اشاره به کمبود سرانه‌های آموزشی در شهرری اظهار داشت: مدرسه خیرساز بانو عفت آهنگری به دبیرستان دخترانه دوره اول مقطع متوسطه اختصاص یافته که دانش‌‍آموزان در پایه‌های هفتم تا نهم در آن تحصیل می‌کنند.

وی بیان کرد: این مدرسه 8 کلاسه با مساحت 1780 متر مربع و  با 930 متر زیربنا در دو طبقه ساخته شده است و علاوه بر 8 کلاس آموزشی، دارای 5 اتاق اداری نیز می‌باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به امکانات در نظر گرفته شده در این مدرسه خیرساز افزود: دبیرستان زنده‌یاد بانو عفت آهنگری با ظرفیت 250 دانش‌آموز دارای نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه و سایت رایانه‌ای می‌باشد.‌

شهری همچنین تصریح کرد: این دبیرستان با مشارکت برابر و توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران و علی لاهوتی عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور با اعتباری در حدود 2 میلیارد و 500 هزار تومان ساخته شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه