مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مناسب سازی 59 نقطه از معابر شهری با اجرای طرح کمپین محله دسترس پذیر

فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: به منظور تسهیل تردد توان یابان، سالمندان و جانبازان به امکانات و فضاهای شهری با اجرای طرح ابتکاری کمپین محله دسترس پذیر، در طول يكسال گذشته از مجموع 102 نقطه معرفي شده توسط اعضای كانون معلولان محلات تا کنون، 59 نقطه به طور كامل مناسب سازي شده است.

افشار با اشاره به فعالیت های اخیر مدیریت شهری منطقه 20 برای تردد معلولین، نابینایان و سالمندان افزود: محل اتصال پیاده رو به سواره رو در معابر و تقاطع های اصلی، ضلع شمال خیابان امام حسین (ع) و خیابان مدرس (پیاده رو میدان مدرس تا میدان اصلی شهرری(،سرای محله فیروزآبادی و ایستگاههای خط 9 بی آر تی به منظور افزایش دسترسی توان یابان به معابر و امکانات شهری بهسازی شده است.

وی به مناسب سازی بوستان ها برای استفاده معلولان اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه سالمندان و افراد دارای معلولیت از امکانات شهری، بوستانهای خانواده، توسکا، گلگون و عطر یاس مناسب سازی شده است.

وی بیان کرد: در راستای تسهیل تردد افراد دارای معلولیت، عملیات حذف زوائد فیزیکی و پوشاندن آنها در محل اتصال پیاده رو به سواره رو انجام شده است.

شهردار منطقه 20 مناسب سازی نقطه ای طبق نظر توان یابان را یکی از روشهای مناسب برای بسترسازی حضور بی دغدغه اقشار خاص در جامعه برشمرد و تصریح کرد: این اقدامات در راستای ارتقاء کیفیت زندگی توان یابان و با هدف ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس برای مشارکت افراد دارای معلولیت و ایجاد فرصت برابر در برخورداری از امکانات زندگی اجتماعی انجام شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه