مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ری در ورودی خود نمادی ندارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای اداری از نبود نماد یا تابلو در ورودی شهرستان ری گلایه کرد و گفت :در هیچ یک از ورودی‌های شهرری نمادی از ری وجود ندارد و شهرداری باید نسبت به این موضوع اقدام کند.

حسین توکلی کجانی سرپرست فرماندار ویژه شهرستان ری در چهارمین شورای اداری شهرستان اظهار داشت: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد که در دوسال اخیر بی‌سابقه‌ترین تهدیدها و تحریم‌ها اعمال شده و مردم با مشکلاتی روبرو شده‌اند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: هدف اصلی دشمنان اصل نظام، خود مردم و اقتصاد کشور است که برای این سه موضوع هدف گذاری می‌کنند.

سرپرست فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب که امسال را رونق تولید نامگذاری کردند و با جلساتی که سران سه قوه داشتند و پیگیر مسائل و مشکلات کشور بودند مصوبات خوبی در سال‌های ۹۷ و ۹۸ اجرا شد تا در فضای همدلی پیش برویم و از شرایط سخت عبور کنیم.

توکلی گفت: در بحث اصلاح قیمت سوخت، برخی می‌خواستند روی این موضوع موج سواری کنند و می‌گفتند اکنون زمان مناسبی برای این طرح نبود اما باید شرایط اقتصادی کشور را درک کنیم چراکه بیشترین منبع درآمد کشور ما صادرات، نفت و مالیات است.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند شاهد امنیت و آرامش در ایران باشد تصریح کرد: کشورهای منطقه با مشکل روبرو هستند و بیگانگان بر آن‌ها تسلط دارند لذا می‌خواهند ثبات امنیتی ایران را نیز تضعیف کنند اما در کشور ما با درایت مقام معظم رهبری بهترین شرایط را داریم و در اتفاقات اخیر نیز با رهنمودهای ایشان آشوب‌ها فروکش کرد.

سرپرست فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: اگر مردم اعتراض دارند باید اجازه دهیم صحبت کنند، مردم سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند ولی نباید شرایط به گونه‌ای باشد که این سرمایه‌ها را از دست بدهیم.

توکلی با بیان اینکه امسال اولین انتخابات گام دوم انقلاب را داریم، گفت: باید مشارکت سیاسی را بالا ببریم و انتخابات مجلس را که یکی از ارکان نظام است به بهترین شکل برگزار کنیم.

وی افزود: همه مسؤولان باید در انتخابات بی طرف باشند و با رعایت امانت و صداقت و با ایجاد اعتمادسازی درصد مشارکت مردم را بالا ببرند.

سرپرست فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه به بررسی مسائل شهرستان ری پرداخت و تصریح کرد: سند برنامه ششم اولویت ما در اجرای برنامه ها است و در این سند قابلیت‌های شهرستان بیان شده که نسبت به گردشگری تاریخی، مذهبی و طبیعی تأکید شده است.

توکلی با بیان اینکه جایگاه و هویت شهرستان باید مشخص باشد، ابراز داشت: شهرری در زمینه اقتصاد و سرمایه گذاری پتانسیل‌های خوبی دارد و باید در این راستا شرایطی ایجاد کنیم که مردم ری رشد کنند.

وی با تأکید بر اشتغال‌زایی در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، حمل و نقل و گردشگری اضافه کرد: مبنای کار ما در بخش خصوصی حمایت، تشویق و مشارکت است.

سرپرست فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: ۵۱ هزار هکتار از اراضی ری را ریزگردها تحت الشعاع قرار داده‌اند که در اصلاح این موضوع حتی یک متر هم اجرا نشده در حالی که در شهرهای دیگر که مساحت کمتری این مشکل را داشتند، نسبت به این موضوع اقدامات خوبی صورت گرفته است.

توکلی با تأکید بر اصلاح فضاسازی مناسب در شهرری بیان کرد: از هر سمت که وارد شهرری بشویم هیچ تابلوی ورودی و نمادی از ری وجود ندارد که شهرداری باید نسبت به این موضوع اقدام کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.