مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هدف اصلی دشمنان در اغتشاشات اخیر از بین بردن امنیت کشور بود

امام جمعه شهرری با بیان اینکه برخی از آشوبگران براساس اعترافاتشان در خارج از کشور آموزش دیده بودند، گفت: هدف اصلی دشمنان در اغتشاشات اخیر از بین بردن امنیت کشور بود.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهار داشت: آشوبگران و عناصر وابسته به استکبار جهانی با سوء استفاده از اعتراض به حق مردم در میان آنان آمدند و با تخریب اموال عمومی و از بین بردن امنیت جامعه به دنبال تبدیل ایران به برخی کشورهای ناامن منطقه بودند.

وی ادامه داد: با گذشت چندین روز از پایان اغتشاشات و اعتراف آشوبگران ابعاد جدید از این ماجرا روشن شده است به طوری که بسیاری از عناصر بیگانه با پوششی خاص و چهره‌ای پوشیده  به دنبال اجرای برنامه‌های دشمنان در شهرهای ایران اسلامی بودند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه بسیاری از آشوبگران در کشور عربستان دوره دیده‌اند، افزود: آل سعود در ماجرای اعتراضات مردم ایران نسبت به گرانی بنزین برای اربابان آمریکایی و صهونیستی خود سنگ تمام گذاشت ولی انتظار به موقع حضور مردم ایران در صحنه را نداشت.

وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی در دفاع از امنیت کشور در ماجراهای اخیر سنگ تمام گذاشتند با پیروی از ولایت از حریم کشور دفاع کردند و نمره قبولی کسب نمودند.

شاهچراغی با انتقاد از نحوه عملکرد مسئولان در خصوص افزایش قیمت بنزین، عنوان کرد: مجریان اگر برنامه ریزی و اطلاع رسانی دقیقی در خصوص گرانی بنزین داشتند هرگز اتفاقات چند هفته گذشته در کشور رخ نمی داد.

وی در ادامه به آتش کشیدن کنسولگری ایران در عراق اشاره کرد و گفت: این حادثه توسط عناصر آل سعود و صهونیست‌ها و در ادامه اتفاقات داخل کشور افتاد، دشمنان پس از شکست سنگین از ایران در محورهای مقاومت دست به این گونه اقدامات کور می زنند.

امام جمعه شهرری با اشاره به اعتراف یکی از مسئولان عربستانی یادآور شد: دشمنان با این گونه اقدامات کور هرگز نمی توانند رابطه دوستانه و برادرانه ملت ایران و عراق را به هم بزنند، آل سعود منتظر سیلی سختی از طرف ملت ایران باید باشد.

شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس اشاره کرد و افزود: ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس در کشور آغاز شده است و باید تمامی کسانی که فکر می کنند می توانند مشکلات مردم را حل نمایند وارد صحنه شوند.

وی در پایان به سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: سیدالکریم(ع) مایه برکت و اخلاق مداری در شهرستان ری محسوب می شود، ایشان در طول زندگی پربرکت خود همواره ولایت مدار و تسلیم امر ولی خود بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه