مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیین اختتامیه مسابقه کتاب قهرمان سرباز کوچک امام (ره) برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقه کتاب قهرمان سرباز کوچک امام (ره) در سالن عطر یاس باقرشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ در آیین اختتامیه مسابقه کتاب قهرمان سرباز کوچک امام (ره) از برندگان این مسابقه تجلیل به عمل آمد.

باقرصمدی مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر با اشاره به اینکه فراخوان این مسابقه از هفته دفاع مقدس با نصب بنر در سطح شهر و اطلاع رسانی در فضای مجازی آغاز شد ؛ گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه از اول تا سی مهرماه فرصت داشتند تا کتاب را دریافت کرده و تا 20 آبان ماه خود را آماده آزمون کنند در همین راستا آزمون این مسابقه از 20 الی 23 آبان ماه در مدارس و مراکز فرهنگی شهرداری و کتابخانه ها انجام شد .

در این مراسم ابتدا ضمن تجلیل از مهدی طحانیان (اسیر ۱۳ ساله ای که این کتاب از خاطرات وی نوشته شده است) بخاطر رشادتهای و حماسه آفرینی های او در میادین جنگ واسارت و از خانم دوست کامی نویسنده این کتاب تجلیل به عمل آمد. سپس به 15 نفر از شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی که حائز رتبه برترشده بودند لوح تقدیر و هدیه اهدا شد.

در این مراسم اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، معاون مالی اداری شهرداری، امام جمعه باقرشهر، جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)، رییس سازمان هنرمندان استان تهران حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم از کتاب” آموزش ضمن خدمت در سازمان ها” اثر احد هوشمند معاون مالی اداری شهرداری باقرشهر رونمایی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه